Wednesday 28 April 2010

1. PERANCANGAN DAN MATLAMAT

Salam,


Satu tips saya ingin kongsikan bersama anda


1. Bila anda menceburi dalam network maketing, catatkan Perancangan dan Matlamat anda.

" Jika anda gagal merancang, anda sebenarnya telah merancang untuk gagal".

Ambik masa 5 minit untuk catatkan perancangan dan matlamat. Kalau boleh biarlah realistik dan mencabar! Paksa diri anda!.

Satu ayat favorite yg saya amalkan "Apa yang saya fikirkan, ia pasti boleh dicapai". Contohnya April saya nak 2 downline untuk struktur saya.. saya yakin boleh! Saya boleh lakukan...! Strategi ini menjadi.. saya bukan dapat 2 tapi 6 downline! Mujarab...!

So now.. tunggu ape catatkan perancangan dan matlamat anda untuk hari esok.. saya nak 2 downline...! sebelum tidur baca nota anda...letak tangan anda dihati sambil berkata saya nak 2 downline esok hari! Amalkan setiap hari... pasti anda berjaya!








No comments:

Post a Comment