Monday 10 May 2010

PELUANG PERNIAGAAN


Kami dari Yes! Resources mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda kerana sudi melayari blog kami ini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sebelum kami menerangkan secara terperinci tentang perniagaan yang kami jalankan, biarlah kami memperkenalkan ahli kumpulan dan misi perniagaan kami.


Yes! Resources ditubuhkan pada pertengahan bulan Mar 2010 yang mempunyai misi melahirkan usahawan berjaya. Ia terdiri dari 9 orang anak tempatan yang mempunyai iltizam tinggi ingin berjaya dalam perniagaan, selari dengan moto kami.
  • Y - Young
  • E - Entrepreneur
  • S - Success
Rayden berasal dari Segambut, Firdaus dari Seremban, Didi dari Tanjung Karang, Najib, Kamarul, Eddy dan Cikgu Nasir dari Shah Alam, Hafiz dari Kota Marudu Sabah dan Aimran Putrajaya.
Kami juga mempunyai kumpulan sokongan yang bersama-sama berjuang demi memartabatkan bangsa melayu di Malaysia, diantaranya Nik Khatijah, Musliha, Shahrul, Hidayah, Cikgu Salwati, Amran, Mansor dan Zulkilfi.


Kami menjalankan perniagaan webucation atau pembelajaran melalui internet yang merangkumi tahap umur seawal 3 tahun hingga 17 tahun termasuk pelajar yang bakal menduduki peperiksaan UPSR, PMR & SPM.

Umur 7 tahun hingga 17 tahun


http://www.mystar-a.com.my/

Umur 3 tahun hingga 6 tahun

http://www.mystar-b.com.my/

Produk kami ini adalah dibangunkan oleh Puncakmas Marketing Sdn Bhd dengan usahasama Universiti Sains Malaysia.

Yes! Resources mengambil peluang ini untuk memasarkan MYSTAR di seluruh kawasan khususnya Lembah Klang.

Mystar mendapat sokongan serta pengiktirafan dari Menteri Pelajaran Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Puncakmas Marketing Sdn Bhd sedia menawarkan 12 bonus kepada bakal usahawan-usahawan yang bergiat aktif dalam pemasaran portal MYSTAR.

Kami mempelawa serta mengalu-alukan anda semua untuk bersama kami menceburi bidang perniagaan pendidikan ini. Ia amat penting bagi membentuk dan melahirkan generasi melayu yang cemerlang dalam pendidikan dan juga dalam dunia perniagaan.

Jika anda berminat hubungi wakil kami dari Yes! Resources No. H/P 017-283 0861 / 012-242 3320 / 017-882 0563 atau email ke yesresources@gmail.com.

2 comments:

  1. Saya sangat berbangga kerana berada di dalam group YES! Resources... setiap ahli saling bantu membantu untuk mencapai kejayaan... Insyaallah... Amin

    ReplyDelete
  2. Bersama YES! Resources memartabatkan kaum bumiputera...

    ReplyDelete