Wednesday 25 August 2010

3 TAHUN AKAN DATANG

Inginkan income RM60,000 sebulan?
Or... income RM3,000 sebulan seperti sekarang?
Jawapannya ada dalam diri kita sendiri. Dimana kita letak diri kita sekarang menentukan 3 tahun akan datang!
Hasil kajian yang saya perolehi selepas berjumpa dengan prospek kebanyakan dari mereka berasa selesa dengan keadaan sekarang. Mereka lebih suka bekerja makan gaji dari menceburi bidang perniagaan. So, saya pasti mereka akan berada ditahap yang sama seperti sekarang untuk 3 tahun akan datang.
 
  • Kita perlu ingat, gaji kita naik bukan tiap-tiap bulan dan meningkat sehingga RM60,000 sebulan. Setahun cuma naik sekali. Itupun kalau majikan kita setuju dengan kenaikan. Kalau tak jawab sendiri. Jangan salahkan majikan.
  • Kita juga perlu ingat, walaupun gaji naik, inflasi juga naik. So, kos sara diri meningkat. Tak payah tengok jauh-jauh dulu petrol 1 liter RM1.20 sekarang RM1.85. Betul tak?
Jadi yang menentukan kekayaan kita 3 tahun akan datang adalah diri kita sendiri. Saya telah mulakan langkah pertama. Melabur dalam multilevel marketing downline saya sekarang lebih kurang 20 orang. Jadi anda bayangkan 3 tahun akan datang. Kalau sekarang income saya paling kurang RM1K sebulan next 3 years bagaimana pula?
Tapi bagaimana dengan anda? Baru nak sedar? Baru nak mula? Bagus mulakan hari ini, jangan jangan tunggu hari esok. Ingat.. hari ini menentukan hari esok! Go Now! Take your handphone and call me at no. 017-283 0861 or sms RAHSIA JUTAWAN MYSTAR-A

No comments:

Post a Comment