Saturday 18 September 2010

YOUR PERFECT LIFESTYLE

" Hari ini adalah masa untuk anda mulakan satu langkah yang baru dan membentuk impian kearah Perfect Lifestyle. "

Penyataan diatas adalah sesuatu yang simple tetapi memberikan makna yang sangat mendalam pada diri kita.

Kita mempunyai impian, tetapi ia tidak memberikan sesuatu yang bermakna jika kita tidak berusaha untuk mencapainya. Impian kita adalah untuk memiliki villa, BMW dan simpanan tetap RM100k dan yang paling penting kita tidak lagi mahu bekerja. Tapi, yang kita mahukan adalah duduk berehat dirumah tanpa perlu risau memikirkan kedudukan kewangan.
Jika anda...
  • Memiliki rumah bernilai RM200k tetapi perlu membayar ansuran RM1,000 tiap bulan selama 30 tahun ... anda masih belum lagi mencapai tahap Perfect Lifestyle!
  • Memiliki kereta bernilai RM80k tapi masih perlu membayar ansuran RM800 tiap bulan selama 9 tahun... anda masih belum lagi mencapai tahap Perfect Lifestyle!
  • Memiliki handphone blackberry atau Iphone tapi perlu membayar ansuran RM100 tiap bulan selama 2 tahun... anda masih belum lagi mencapai tahap Perfect Lifestyle!
  • Masih perlu membayar pinjaman bank atau koperasi dan perlu membayar ansuran RM200 tiap bulan selama 5 tahun... anda masih belum lagi mencapai tahap Perfect Lifetsyle!

Mereka yang mempunyai Perfect Lifestyle adalah sesorang memiliki perniagaan sendiri atau menjalankan perniagaan jualan langsung. Mengapa mereka...? Kerana mereka mempunyai pendapatan yang tidak terbatas. Segala keuntungan yang diperolehi adalah berdasarkan keuntungan jualan bukan berdasarkan gaji yang ditentukan oleh bos!

Dalam post yang lepas telah terbukti bahawa 9/10 kekayaan datangnya dari sektor perniagaan.
"Saya amat bersyukur kerana Allah telah memberikan jalan dan petunjuk yang lurus untuk menceburi bidang perniagaan pendidikan Mystar-A" .
Cepat dan tepat! Peluang perniagaan Mystar-A masih terbuka luas. Keuntungan hasil jualan sangat memberangsangkan. Saya percaya, yakin dan pasti inilah masanya perniagaan Mystar-A menjadi satu perniagaan sampingan untuk family.

No comments:

Post a Comment