Wednesday 30 March 2011

LOG IN NOW & GET AN AUTO INCOME..!

Awesome! Excellent! Well done! Good job! Absolutely perfect! You do a great job Mansor! Congratulation again, again and again to Mansor...! Coz, start dari March 2011 dan bulan seterusnya Mansor akan menerima AUTO INCOME yang tetap setiap bulan lebih kurang RM500-RM600 hasil perjuangan berkecipung dalam perniagaan multilevel marketing 1mystar. Bagi leader, korang faham-fahamlah, sure dapat komisyen dari Puncakmas Marketing Sdn Bhd. Korang percaya tak? 100% percaya selepas you all semua tengok gambar cheque di bawah ni. Cheque RM500 ini, kami dapat dari Persatuan Penduduk IRIS Apartment Saujana Utama hari Isnin 29 March 2011. Minggu pertama kami hanya menerima cash dari mereka bermula hanya dengan RM60. Permulaannya mereka hanya ingin mencuba dan mengetahui keberkesanan produk 1mystar. Rayden dan Mansor merasa sedikit kecewa, tapi berbekalkan semangat teamworks dan ingin berjaya dan mahu mengubah kehidupan kami teruskan juga. Kami berdoa pada Allah moga-moga Dia memberkati perjalanan perjuangan kami.
Tup-tup...! Next week! Mansor call Rayden untuk buat appointment sekali lagi dengan pengerusi yang confirm nak daftar 20 orang pelajar lagi. Pergh!! Gembira tak terkata! So apalagi zoom... ke Saujana Utama. Hasilnya mereka 110% berpuas hati dengan produk 1mystar. Sedikit testimoni mereka nyatakan 50% pelajar yang tinggal di apartment tersebut telah berubah dari biasa yang sibuk bermain dan membuang masa kepada belajar menjawab soalan menggunakan 1mystar. Bukan itu saja, Cikgu Nik yang merupakan seorang guru di Sekolah Kebangsaan Saujana Utama bersetuju produk 1msytar ini memberikan impak yang baik dalam pencapaian keputusan peperiksaan awal tahun disekolah beliau. So peratusan kecemerlangan naik mendadak!

Usaha demi usaha serta doa yang tidak putus, kami menerima cash seterusnya dalam bentuk cheque seperti diatas. Itulah semangat azam ingin berjaya dalam perniagaan. Hasil dari kecemerlangan pencapaian Mansor, Rayden hadiahkan padanya sebuah buku Panduan Menjadi Seorang Jutawan Networker 1mystar (limited). So anda semua diluar sana, join now! Rasakan sendiri rezeki yang tak disangka-sangka yang dikurniakan oleh Allah. Anda tentukan income anda bukan boss anda di tempat kerja anda sekarang!

p/s: Thanks a lot to En. Amin (Pengerusi Penduduk IRIS Saujana Utama), Cikgu Nik (Wakil Guru dan Pusat Tuisyen Saujana Utama) serta Indra & Daruwan (rakan niaga 1mystar Mansor).
THINK WHAT RICH PEOPLE THINK, DO WHAT RICH PEOPLE DO AND YOU WILL RICH TOO!
If you ready to go to the next level and preset your financial blueprint to get higher potential of money blueprint, I suggest you to call me at 017-2830681 and get 1mystar portal now! I guarantee you will transform your life and family for the rest.... of your life.......!


I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!

No comments:

Post a Comment