Thursday 12 May 2011

9A SPM.. TAHNIAH FAIZ...!

Salam 1mystar,

Yes Resources group bangga dengan pencapaian anda. TAHNIAH!
Atas usaha dan berkat doa anda telah berjaya.


Sekalung tahniah buat Muhammad Faiz Jimjali yang berjaya menjejakkan kaki ke menara gading selepas memperolehi keputusan cemerlang straight A dalam SPM 2010. Sebagai pakcik yang paling muda dan kacak serta bergaya, Rayden sangat berbangga dengan pencapaian yang diperolehinya. Mana taknya semua subjek cemerlang, termasuk kimia, biologi, fizik dan matematik tambahan.


Buat pengetahuan anda semua Faiz melanjutkan pelajaran ke Uitm Puncak Alam course Asasi Kejuruteraan. Anda perlu ingat bukan calang-calang orang yang boleh ambil course tersebut. Siap dapat scholarship lagi. Keputusan minimum perlu ada untuk melayakkan anda mengambil course tersebut adalah 6A aliran sains okey! So Faiz... sekalung tahniah dari Yes Resources buat Faiz. Semoga Success Selalu! Harap-harap dapat panggilan dari overseas university. We r praying for u!


Anda pula bagaimana? Pasti anda teringin zuriat anda berjaya seperti Faiz.. betul? Yes! So mengapa perlu tunggu lagi. Join 1mystar now! Kerana kejayaan dan kegembiraan anak serta anda bergantung dari keputusan yang anda ambil sekarang!


Betapa gembiranya hati seorang ibu yang bernama Maznah Kassim melahirkan zuriat seperti Faiz . Cewah.. promote 1mystar. Mana ayah? Opss..! Time nie ayah tengah tengok F1 dengan pakcik-pakcik yang lain.


Semua gambar diatas diambil semperna Hari Ulang Tahun yang pertama Radin Afrina Zahira pada April 2011 yang lepas. Many thanks to business partner and downline for attending to this party.


Inilah kasih sayang ayah dan ibu yang inginkan anaknya berjaya dalam pelajaran. Walaupun baru berumur setahun tetapi mereka telah merancang demi kejayaan anak mereka di masa hadapan.

THINK WHAT RICH PEOPLE THINK, DO WHAT RICH PEOPLE DO AND YOU WILL RICH TOO!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!

No comments:

Post a Comment