Friday 6 May 2011

ALHAMDULLILLAH....SYUKUR....!

Salam 1mystar,

Ada sesuatu yang menarik ingin Rayden kongsikan bersama anda. Perasaan yang terlalu gembira tidak dapat digambarkan. 30 April 2011 yang lepas, Rayden menerima cheque RM680 dari Pusat Tuisyen PPIA Saujana Utama Sg, Buloh hasil kejayaan membawa pelajar pusat tuisyen PPIA untuk menggunakan produk mystar-A. Terima kasih pada Mansor yang banyak membantu Rayden dalam perjuangan 1mystar.


Sahabat serta rakan seperjuangan,

Rezeki itu.. kurniaan Allah. Rayden, bersyukur keatas kurniaan dari-Nya. Janji Allah itu benar! Pada hamba-hamba-Nya yang kuat berusaha. Dengan syarat.. kita mesti istiqomah dalam perjuangan. Tetapkan hati ingin berjuang demi merubah kehidupan dari baik.. menjadi lebih baik. Bukan untuk kita tapi untuk semuanya.

Nawaitu kena betul. Niatkan dihati segala yang apa kita usaha adalah semata-mata ibadah. Kita ini umpama berdakwah. Hak kita hanya menyampaikan sesuatu yang baik. Yang memberikan hidayah adalah Allah. Walaupun telah banyak kali kita menerangkan kebaikan produk 1mystar ini, jika mereka masih tidak faham, tidak mengerti atau buat-buat tidak tidak mengerti.. kita biarkan sahaja mereka. Kita teruskan usaha.. yang ingin berjaya adalah kita. Yang ingin membentuk zuriat kita adalah diri kita sendiri bukan mereka. Kita telah pun tunjukkan jalan tetapi Allah masih menutup pintu hati mereka. Kita berdoa sahaja pada Allah moga Dia membuka pintu hati mereka.

Kita berjuang dengan ilmu.. perjalanan bersama ilmu.. demi memberi jalan penyelesaian pada ibu bapa yang mempunyai anak-anak bermasalah dalam pelajaran. 1mystar adalah satu alternatif yang terbaik buat mereka.  

Rayden mengucapkan terima kasih dan setinggi penghargaan buat pengerusi serta ahli jawatankuasa penduduk PPIA Saujana Utama kerana memberi sepenuh kepercayaan kepada group Yes Resources. Ucapan tahniah sekali lagi juga buat Mansor dan downline kerana berjaya membawa kapal besar dalam perniagaan ini.

THINK WHAT RICH PEOPLE THINK, DO WHAT RICH PEOPLE DO AND YOU WILL RICH TOO!




No comments:

Post a Comment