Thursday 12 May 2011

BAGAIMANA PERNIAGAAN 1MYSTAR DAPAT MENJANA DUIT BERGANDA-GANDA

Salam 1mystar,


Menariknya marketing plan 1mystar ialah terdapat satu bonus yang dipanggil bonus pasangan yang membolehkan rakan niaga mendapat keuntungan berganda. Memang seronoklah. Rayden yakin dan pasti rakan niaga yang berjaya membentuk rangkaian kumpulan mesti dapat merasai bonus pasangan tersebut. Sebabnya Rayden sendiri telah merasai bonus tersebut. Alhamdulillah berkat usaha dan tunjuk ajar dari upline dan rakan niaga.

Anda semua percaya tak? 100% percaya kalau anda scroll picture kat bawah ni.


Pendapatan RM3,720 tersebut adalah pendapatan terkumpul untuk bonus pasangan. Ia boleh juga dikatakan bonus auto dan bonus menunggu sebab jika upline anda letak rakan niaga baru dibawah rangkaian anda, anda akan dapat bonus pasangan secara automatik. Kan Rayden dah cakap.. ni salah satu rezeki yang tak disangka-sangka. Contoh terbaik Kak Maziah yang dapat auto income dari uplinenya iaitu Amran.

Untuk rakan niaga baru Rayden nasihatkan supaya berjumpa dengan upline. Minta cadangan dari mereka bagaimana untuk mendapatkan bonus pasangan yang paling maksimum apabila anda mempunyai seorang client baru untuk daftar menjadi ahli. Nak tanya Rayden pun boleh.. senang jer.. post soalan kat bahagian comment blog nie. Okay dah selesai je daftar ahli baru anda akan dapat bonus pasangan berbayar yang diberikan oleh Puncakmas Marketing Sdn Bhd. Contoh statement income Rayden dibawah picture nie.



Dua bulan statement cukuplah dijadikan bukti okay..! Yang lain tu private lah.. mane bley tunjuk abis.. rahsia.. hehehe.. So tunggu ape lagi join lah 1mystar sekarang. Bukan janji tapi pasti untung berganda-ganda.  

THINK WHAT RICH PEOPLE THINK, DO WHAT RICH PEOPLE DO AND YOU WILL RICH TOO!

I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!

No comments:

Post a Comment