Thursday 30 June 2011

FRESH MONEY

Seronok bila kita dapat petik buah cherry yang fresh macam kat sebelah ni. Biasalah nak dapat cherry yang berkualiti dan baik macam ni kenalah dengan baja yang baik untuk kita taburkan ke akarnya. Kerana akarlah buahnya cantik. Ajaibkan? Begitu juga dengan sumber kewangan kita. Jika kita mahukan sumber income yang banyak dan cantik kenalah pandai melabur ditempat yang memberikan hasil pulangan yang tinggi. Makin besar pelaburan kita makin besarlah keuntungan. Begitu juga dengan risiko. Makin tinggi risiko pelaburan makin tinggi pulangan.

Pengalaman yang terbaik dari segi income tetap tanpa kerja banyak yang boleh Rayden kongsikan bersama anda ialah berkait dengan pelaburan hartanah. Walaupun modal yang diperlukan terlalu besar tetapi ia sungguh lumayan dan tetap.

Cara terbaik simpan dan save duit gaji anda semaksimum yang boleh. Kemudian beli tanah satu lot dan bangunkan rumah sewa dua tingkat. Rumah tak perlu mewah-mewah sangat cukup dengan basic area lembah kelang rumah sewa 2 bilik satu bilik air cukup. So 2 pintu dah boleh jana income sebulan RM1,000. Kalau sebulan RM1,000 kalau 10 bulan dan RM10,000. Banyak tue.

p/s: income rumah sewa Rayden berikan pada ibu. Hehehe berkat! Next year nak buat satu lagi rumah sewa.

THINK WHAT RICH PEOPLE THINK, DO WHAT RICH PEOPLE DO AND YOU WILL RICH TOO!
I COMMIT TO GET PLATINUM MYSTAR HERE!

No comments:

Post a Comment